8 Νοεμβρίου 2013

Sims 3 : Machinima


Γειά σας.
Σε αυτό το άρθρο θα σας πω καταρχάς την αγάπη μου για τα Sims και μετά κάποια βιντεάκια τα οποία πιστεύω οτι είναι τα καλύτερα στο YouTube σχετικά με αυτό.

Παιζω Sims από όταν ήμουνα 10 χρονών.Έχω όλα τα expansion packs,stuff packs και μερικά αντεικίμενα απο το Sims Store.Συνίθιζα να μην κανω μεγάλες οικογένειες διοτι κάθε τρεις και λιγάκι εβγαινε κάποιο καινούργειο πακέτο επέκτασης αλλά τώρα περιμένο τα Χριστούγεννα να πάρω το τελαιυταίο expansion pack (The sims 3 Into The Future) ώστε να αρχίσω να κάνω μια μεγάλη οικογένεια.Επίσης οι αγαπημένη μου πόλη είναι η Isla Paradiso και μετά η Bridgeport,είχα μια μανία να έχω ρούχα,πράγματα,δωμάτιο κτλ σε ένα sim μόνο με ένα χρώμα π.χ. το μωβ και δεν μπορώ να φανταστώ την ζωή μου στο Sim αν δεν υπήρχαν όλοι οι κωδικοί κτλ

Τέσπα δύο είναι η αγαπημένη μου YouTubers που κάνουνε ωραία Machinima.H D3NIS5E και ο Remi Marocelli .Επίσης θα βάλω από κάτω και 3 θριλεράκια.The Closet Clown,Trough the keyhole και ένα του Sims 2 The creauture.
Απολάυστετα...


'Ροζ.Νεραιδα'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου